tiistai 25. tammikuuta 2022

Vapaaksi


 
päästä mut pahasta
mä en tahdo nähdä
enää yhtään tapausta
mä tahdon vapaaksi
mun pakkopaidasta
se lukee mun selässä
oon kiinni vielä
tässä vankeudessa
mä tahdon vapaaksi
sun mielipiteistä,
sun piittaamattomuudesta
mä vihaan ja rakastan
päästä mut pahasta
mä tahdon vapaaksi pahasta

 
****
 
Sä oot vapaa
kun mä päätän niin
tai kirjoitan sun sanas tähtiin
tarkoittamaan
 
sä tahdot vapaaksi
pakkopaidasta sanoa
sä tahdot kii todelliseen
sä tahdot matkustaa totuuteen
tuut sanoilla vastaan
tuut kanssani kriminaalii
 
sä tahdot vapauteen
sä nojaat sun omaan tahtoon
saattaa sut takaisin kotiin
 
tuun sua vastaan
sä pyydät niin
 
me kuljetaan eri suuntiin
samaan virtaan ei koskaan
vaan vapauteen
molempiin suuntiin
 
tahdot vapauteen
sä voit sanoilla saattaa
 
sano niin
sano niin
sano niin

Ei kommentteja:

Jokaisella askeleella

  Pidän surun tyytyväisenä ettei se saa muualta ravintoa. Kuljetan mukana. Kellonkin laitan soimaan.