sunnuntai 9. tammikuuta 2022

Niin kuin joka päivä

 

mä tarviin sua
 
mä tarviin mun ystävän
mä en tahdo enää kadottaa
ennemmin ymmärtää
 
mä tarviin mun ystävän
yhteisiin kahvihetkiin
tai kauempaa
yhtä aikaa olemaan
 
mä tarviin sua
mun ystävää
ei oo enää
mun omaa maailmaa
 
kun sä oot mun kanssa
se on luxusta
 
sä et oo pelkillä sanoilla
mä tuun sun vahvuuksista
 
mä rakastan
sun hentoista elämää
se puhuttelee mun omaa
yksinäistä
 
mä tarviin mun ystävän
mä en oo ollut avoin
mä tiedän sen
 
sä oot antanut
mulle aikaa
 
mä vuorostaan
tahdon susta välittää
teen mitä vaan
mistä kiinni saan
 
sä oot niin tärkeä
mä tahdon kunnioittaa 
sun rajoja
 
mä sain sut takaisin
siitä oon niin onnellinen

Ei kommentteja:

Jokaisella askeleella

  Pidän surun tyytyväisenä ettei se saa muualta ravintoa. Kuljetan mukana. Kellonkin laitan soimaan.