lauantai 1. tammikuuta 2022

Kannan sua päivät kun sä nukut

 

Sä oot siellä yksin,
mä tiedän sen
 
Sä et koskaan
pomppaa esille,
eikö kaikki tee niin
tuu aika ajoin esiin?
 
miks sä oot hiljaa,
mä tahdon kuulla sun huutoo
mut sä huuhdot sun ongelmii,
kaupasta hait uusii
sä et pidä mistään kii
 
mut lupaa,
tää on väliaikaista
vaik kestäis vuosia
 
tuu mukaan,
mennään pikkuhiljaa,
vain yksi kierros ulkoilmaa
ja takaisin äkkii
 
mä toivon et tää on väliaikaista,
vaik kyse ois vuosista
 
sä nouset kun sä tahdot,
et ennen sitä tai ketään muuta
 
mä toivon vaan
että sä tietäisit
et oo ainut maailmassa,
kuka kokee niin
me ollaan tässä yhdessä
usko mua,
mä ajattelen sua,
kannan sua päivät kun sä nukut


Ei kommentteja:

Jokaisella askeleella

  Pidän surun tyytyväisenä ettei se saa muualta ravintoa. Kuljetan mukana. Kellonkin laitan soimaan.