tiistai 22. helmikuuta 2022

Yliluonnollista

 

Mä en ymmärtänyt sua silloin
tuskin ymmärrän vieläkään
sä tulit mun viereen
ollaksesi kauempaa,
että sä voit unohtaa?
 
Mä jäin miettimään
sun sanoja rakkaudesta
sanoit että mä olisin kaikki
ja että rakkaus versoi musta
 
Mä en tiedä enää
mitä ajatella
siinä oli jotain maagista,
yliluonnollista
 
Sä melkein lupasit rakkauden
mut mistä se tulee
ja kenen puoleen se kääntyy?
Mä jäin odottamaan,
sä lupasit tyhjää
tai sä ammensit mun kautta
rakkautta itsees
 
Mä en voi ymmärtää,
mä muistan kyllä kuinka
mä riitin, kun rakkaus
velloi ympärillä
ja multa ei tullut sanaakaan
vaikka joku yritti kysyä
ehkä tönäistä
mä jäin siihen olemaan
 

 Mä toivon että sä oot onnellinen
mun tekis mieli tulla kokemaan
yliluonnollinen rakkaus
jossa ei kannata puhuu
mä viimeks puhuin,
teinkö mä väärin
 
mä tahdon tuohon tilaan
joka on enemmän kuin tunteet
mä koin yliluonnollisen mä tiedän sen
 
ja mä odotan
vaikka maailmanloppuun

Ei kommentteja:

Jokaisella askeleella

  Pidän surun tyytyväisenä ettei se saa muualta ravintoa. Kuljetan mukana. Kellonkin laitan soimaan.