lauantai 19. helmikuuta 2022

Mä kasvan tähän

 

vähän kerrallaan
tai aina vain vähän
mä annan itsestäni sinulle
 
vähän kerrallan
tai aina vain vähän
mä tahdon sut itselleni
 
mut sä et sano sanaakaan
se mua satuttaa
katson tulevaan
en näe mitään
olen väsynyt odottamaan
 
tahdon mukaan elämään
olen alkanut jotain
jo olemaan
vaan vieläkin enemmän
kesän tullen olen
mä lupaan sen
saatko musta kiinni
mä oon niin vähän
sä niin suuri
oota vähän
mä kasvan tähän
 
vähän kerrallaan
tai aina vain vähän
mä annan itsestäni sinulle
 
Vähän kerrallaan
tai aina vain vähän
tahdon sut uudestaan minulle
mä avaudun ennen kesää
mä lupaan sen
kuin lehti kerrallaan
sä näät mut vielä
uudessa valossa
jotta saat päättää
jatkatko vai lopetatko
oota vähän,
mä kasvan tähän

Ei kommentteja:

Jokaisella askeleella

  Pidän surun tyytyväisenä ettei se saa muualta ravintoa. Kuljetan mukana. Kellonkin laitan soimaan.