perjantai 11. helmikuuta 2022

Mä olen 50 prosenttii

 

Sä oot mulle vastaus kaukaa
mä sun läheinen kysymys
sussa täytyy olla luonnetta
sun täytyy osata olla mun kaa
kaikki mikä mua vahvistaa
mä en riisu mun omaa luontoo
mä suostun osani olemaan
mä oon 50 prosenttia ja loput hiljaa
sulla täytyy olla mielipiteitä,
mieluummin niitä oikeita
sun täytyy tietää mua enemmän
ja usko, mä tiedän paljon
sun täytyy tuntea ihminen
sun täytyy pärjätä mun kaa,
kun mä juttelen sulle psykologisii
sun tarttee tarttua mun ajatuksiin
jalostaa uusii
mä kasvan haasteisiin
mä en pura mun elämää
arkipäiväisiin, mull on eväät
omasta takaa
ja sut mä tartten siihen mukaan
me istutaan pitkin iltaa
siinä viltillä, kallioilla, meren äärellä
mä tartten sut
mun kaa
mä tartten sut
mun haasteisiin kasvaa
sä et voi olla hiljaa
me kasvetaan
ja heinikoista
löydetään vastauksii
me puhutaan tähtitaivaat meidän taa
me mennään pakkaset vastaan
tai pulahdetaan avontoon uimaan
mä tahdon lähtee sun kaa
mä tartten enemmän kuin moni voi antaa
sun täytyy antautuu haastamaan
sanoittamaan kun me kompastutaan tai ollaan
tuu mulle sanomaan
tuu olemaan se katse jonka näin
siinä sä puhuit mun kaa, siinä sä kosketit
mun sydämen viljaa
mut mä en vastaa
mä ootan että elämä johdattaa
tai mun täytyy tyytyy
mut katotaan

Ei kommentteja:

Jokaisella askeleella

  Pidän surun tyytyväisenä ettei se saa muualta ravintoa. Kuljetan mukana. Kellonkin laitan soimaan.