maanantai 7. helmikuuta 2022

 

Tällä tiellä
aurinko kulkee
mun mukana,
me ollaan lähdetty
yhtä matkaa
varhain aamulla
Uskollisena
kuin mulle sitoutuneena
tai mun parhaana kaverina
se jännittää kanssani,
tietää kaiken uudeksi
tällä tiellä
mä lupaan tehdä parhaani
kun mä oon matkalla
tai perillä
mä teen sen
mielelläni
mut mä palaan
vielä kaipaukseen;
otan sen mukaan
mun kainaloon
ja puristan sitä tiukasti,
niin kuin mä puristaisin sua
en mä tiedä
jäätkö mua
suremaan
kun teen tätä matkaa
tai paikallaan
hengaan,
siks jään miettimään;
tuletko sä joskus
tuntemattoman
mutkan takaa
mua vastaanottamaan?
mut mä pidän
tän mun vapauden
ja ehkä kuljen
tuhannesti uudelleen
eikä mua haittaa
jos kehää teen
mut aina mä palaan
ensimmäistä kertaa
uudestaan


Ei kommentteja:

Jokaisella askeleella

  Pidän surun tyytyväisenä ettei se saa muualta ravintoa. Kuljetan mukana. Kellonkin laitan soimaan.