perjantai 17. joulukuuta 2021

"Mitä sinä tahdot, että minä sinulle tekisin?"

 

Älä kadota elämää halpaan,

älä.


Sillä minä tarvitsen sinua,

mutta sinä olet aina muualla,

aina toisille,vaikka he karkaavat käsistäsi.

 

Minä olen paikallani.

Tule, sillä elämä on kalliimpi,

kuin halvat tapasi tavoitella tyhjiä.

Mistä te silloin täytytte, minä ihmettelen?

 

Te olette jatkuvasti janoisia, vain pisaroita saatte,

niitä samoja. Mikään ei ravitse, ettekä tule kylläisiksi.

 

Nähkää vaivaa, elämä on rikas antamaan, 

kyllä myös lahjoittaa, paljonkin, sanoisin. 

Mutta edetäksesi, näe vaivaa jos haluat kärsiä,

en sano että se on tavoiteltavaa, vain harvat kestävät. 

Eikä heillä ole vaihtoehtoja,.

Ei kommentteja:

Jokaisella askeleella

  Pidän surun tyytyväisenä ettei se saa muualta ravintoa. Kuljetan mukana. Kellonkin laitan soimaan.