torstai 30. joulukuuta 2021

Mä kuljen sun perässä

 

Sä oot vahva,
kuljen sun vanavedessä,
estän itseäni eksymästä.
 
Pidät mua ehkä outona,
et varsinaisesti minään saaliina,
mut se ei haittaa minua
 
en sano tätä kiusalla,
mut me ollaan eri planeetoilta,
ei varsinaisesti naapureita
 
Mä kuljen sun vanavedessä, teen virheitä
 
sä et pyydä mua oottamaan, sä jatkat vaan,
mut mä omalla tavalla, kasvan viisaita sanoja,
sun vanavedessä
 
mä tarvitsen sun vahvuuksia,
viisaudesta en tiedä,
se tulee ehkä mun puolelta
 
mä käyn sun vanavedessä,
en tiedä milloin olen jäämässä
kuin junan vaunu jättää toisensa
 
mä ihailen sun vahvuutta,
sä et koskaan selitä
 
en varsinaisesti unelmoi sinusta,
ei oo enää mun tapaista,
 
mut matkalla mä elän,
katselen maisemii, hiljaisii,
siinä samalla katselen unelmii,
jotka ei tuu ehkä enää näkyviin,
mutta mä olen tyyväinen tähänkii
 
mä ihailen sun voimaasi,
anna mulle puolet siit

Ei kommentteja:

Jokaisella askeleella

  Pidän surun tyytyväisenä ettei se saa muualta ravintoa. Kuljetan mukana. Kellonkin laitan soimaan.