sunnuntai 10. joulukuuta 2017

Kaiken tämän minä tahdon toteutua

Minä tahdon laajentua,
sisällyttää kaikki ihmiset jotka tahtovat elämääni.

Minä tahdon laajentua,
en tahdo kompastua yhden ihmisen edessä.

Minä tahdon myös piiloutua,
ja antaa elämälle mahdollisuuden tulla ja tuoda lähelle
asiat ja ihmiset, niin etten itse ole edessä estämässä.

Minä tahdon odottaa ja olla kärsivällinen,
vain siten voin saavuttaa parhaan.

Minä tahdon ymmärtää etteivät kaikki tule luokseni,
ja minun on hyväksyttävä se.

Minä tahdon nähdä sen tulevien ja menevien ihmisten virran,
en tahdo heitä pysäyttää jos he eivät tahdo, mutta jos he tahtovat, iloitsen siitä.

Kaiken tämän minä tahdon toteutua,
silloinkin kun sattuu ja tahtoisin asioiden olevan ja menevän toisin.

Otan silloin aikaa itselleni ja suren hieman.

Toivon että vain hieman, etten jää suruun enkä ihmiseen.

Sillä jokaisesta meillä on luopuminen.
Se on korkein läksy opittavaksi.

Ei kommentteja:

Jokaisella askeleella

  Pidän surun tyytyväisenä ettei se saa muualta ravintoa. Kuljetan mukana. Kellonkin laitan soimaan.