lauantai 28. syyskuuta 2019

Taivas on ympärillä vapaa ja mahdollisuudet äärettömät

Sinä houkuttelet minua
olemaan rohkea
teet sen ehkä tietämättäsi,
esimerkilläsi
näytät ettei ole väärin olla hyvä,
ja samalla keskeneräinen
niin kuin me kaikki olemme
loppuun asti
sinä annat minulle kuin luvan
sanoa, olla rohkea,
sinä uskot minuun
kukoistan kanssasi
ja minä nousen lentoon
mutta palaan aina luoksesi
jos jatkan,
lennän kaukaisuuteen
eikä minua enää näy
mutta minun on palattava luoksesi
tankattava rohkeutta
lentääkseni vielä niin pitkälle
kuin sieluni tahtoo,
kenestäkään välittämättä,
edes itsestäni, minun vain täytyy
kunnes omat siipeni kantavat minua
sinne minne minun on lennettävä
vielä voin liidellä yläpuolellasi
hyvästiksi, ja jatkaa sinne
minne en tiedä
mutta jossa taivas on ympärillä vapaa
ja mahdollisuudet äärettömät

Ei kommentteja:

Jokaisella askeleella

  Pidän surun tyytyväisenä ettei se saa muualta ravintoa. Kuljetan mukana. Kellonkin laitan soimaan.