lauantai 26. lokakuuta 2019

Niin minä väsyn, ja niin minä kohoan

älä lähde
sillä et ole vielä tullut

olet iloni näkymättömistä
olet suureksi kasvanut 
olet osa elämääni

ja jos tulet
kuinka käy kaiken
kuinka käy unelmien
kun todeksi tulet
tuletko jonain toisena
jota en tunnista ja johon petyn
ja johon unelmani kuolevat
suru painaa pääni
suren jo nyt sinua

älä lähde nyt
kun et ole vielä tullut
olet lähellä etäällä
ole minulle kaikki
ole nyt, tiedän unelmani
tiedän mihin petyn
en usko onnistumiseen
en rakkauteen sinussa
en ihmiseen minussa
kaikki on turhaa,
tiedän kyllä
mutta toivoni nousee
aina se vain nousee
se kohoaa, se menee taivaisiin
vetää minut mukaan
ja minä väsyn, aina minä väsyn
ja aina minä kohoan,
kohoan vaikka en jaksaisi
uskoisi...minä kohoan,
niin minä kohoan
ja väsyn, niin minä väsyn

Ei kommentteja:

Jokaisella askeleella

  Pidän surun tyytyväisenä ettei se saa muualta ravintoa. Kuljetan mukana. Kellonkin laitan soimaan.