sunnuntai 16. kesäkuuta 2019

Ota kädestäni, kerro minulle unelmasi

ota kädestäni
kerro minulle unelmasi
annan parhaani

kuule minua kun olen ääneti,
kun käyn vierelläsi
ja hiljaa kuiskaan nimeäsi

tähtitornista näen kulkusi
samalla kun olen kanssasi
annan sinun kulkea tietäsi
huomaamatta kuljen rinnallasi

odotan jos maahan vajoat
kun sieltä jälleen nouset
jatkan kanssasi

kaikessa olen ja milloin tarvitset
odotan kärsivällisesti
en koskaan poikkea luotasi
en hylkää sinua
vaikka et näe minua
käyn kanssasi enemmän kuin ehkä tarvitset

aistit minut tuulessa,
lempeässä hiljaisuudessa
koivun vihreässä värissä
laineiden kimmeltävässä sinessä
kaikessa missä vain levähdät
olen jo odottamassa

Ei kommentteja:

Jokaisella askeleella

  Pidän surun tyytyväisenä ettei se saa muualta ravintoa. Kuljetan mukana. Kellonkin laitan soimaan.