tiistai 13. maaliskuuta 2018

Muutoksen mahdollisuus

Minä haluan elämään arkea.
Minä haluan arkeen iloa.
Minä haluan askareiden toimittamista,
pieniä kotitöitä, hyödyllistä tekemistä.
Minä en tahdo jäädä enää yksin,
miettiä kaikkea, liian syvää ja vaikeaa.
Minä tahdon viimein elää.
Aluksi, pienen pienesti,
juurtua arkeen ja elämään.
En tahdo jäädä hautomaan ajatuksia,
ne jotka vievät minut pois yhteydestä
ja pakottavat riippuvuuksin.
Minä tahdon tulla keskelle elämään.
Kun minä vain osaisin.
Auta minua, kerro mitä on arki ja elämä.
Juurruta kädestä pitäen, hetki kerrallaan.
Minulla on ikävä elämää.
Iloitsen tästä kaipauksesta,
samalla kun olen epävarma.
Mutta minä uskon muutoksen mahdollisuuteen.

Ei kommentteja:

Jokaisella askeleella

  Pidän surun tyytyväisenä ettei se saa muualta ravintoa. Kuljetan mukana. Kellonkin laitan soimaan.