keskiviikko 1. marraskuuta 2017

sinä synnytät minussa runojen virran

sinä synnytät minussa runojen virran
ja minä en tohdi edes sinua lähelle

sinä herätät syvimmät tunnot
ne innostuvat löydettyään kumppanin
en tohdi enemmän

säätelen ääntäsi kuulemasta
soit minulle niin kauniisti

romanttinen rakkaus on hulluutta
mutta kaikki kerma on oltava päällä
tiedän

rakkaus ensi näkemältä ei ole totta
ensi kuulemalta nyt

sinä olet minulle live-tilassa
mutta minun on palattava
odotathan

tai ethän sinä edes tiedä ja minä en kerro

tämä kaikki riittää nyt

olen täynnä sinua ja koetan varoa

sinä synnytät minussa uutta
vaikka emme ole koskaan edes tavanneet
sielusi syvyys ne synnyttää

Ei kommentteja:

Jokaisella askeleella

  Pidän surun tyytyväisenä ettei se saa muualta ravintoa. Kuljetan mukana. Kellonkin laitan soimaan.