torstai 18. kesäkuuta 2020

Silti minä kaipaan sinua

Katson sinua surullisin silmin.
Ja kaipaavin
Silti sinut hyvästelen.

Sinä jäät olemaan vielä,
jäät puhumaan, elehtimään, kertomaan.

Katson etäämpää ja loittonen sinusta.
Huomaat minun lähtevän,
mutta et malta lopettaa.
Minä surulla ymmärrän.

Minun on mentävä, jätettävä sinut.
Sillä sinulla on niin pajon vielä kesken.
Et ole tullut perille, en tiedä tuletko koskaan.
Minä olen saavuttanut enemmän,
minusta on tullut hiljainen.

Minä jään kaipaamaan sinua.
Niitä hetkiä joissa pysähdyit ja katsoit minua.

Mutta jälleen joudun pettymään;
sinä olet vielä matkalla,
vain hetkittäin maltat pysähtyä,

Minä olen ollut perillä jo tovin aikaa.
Silti minulle jää ikävä.
Ehkä tulen sinua joskus tapaamaan.

Ei kommentteja:

Jokaisella askeleella

  Pidän surun tyytyväisenä ettei se saa muualta ravintoa. Kuljetan mukana. Kellonkin laitan soimaan.