perjantai 8. heinäkuuta 2022

Mä en hulmua tuulessa


mä kierrän kehää
hetken hyvä vaihtui
epäilyyn
 
mä vaihdan ajatusta
tai teen päätöksiä 
mut mä puran ne
 
mä en oo mun
epämukavuusalueella
mä kierrän kehää
 
mä vaihdan mun ajatuksia
kuin paitaa ja etsin vapautta
joka mua kannattelee
 
mä olen ihminen vailla
huomisen iloja
mä vaihdan paikkaa tai ajatuksia
mä oon jäänyt kiinni
 
kukaan ei tuu mun mukaan
en mä ketään huolikaan
tää on mun omaa laatuaikaa

mä etsin epätäydellisyyttä
mä etsin vapautta
 
mä etsin riekaleita
joita mä tahdon helliä
uudistua mun sisältä
 
mä tuun vastaan mun ulkoista
mä tahdon vapautta
mä en tiedä muusta
kuin tästä paikasta
ja pakosta
 
mä pakenen kaikkea
mä tuun nurkan takaa
täydessä hiljaisuudessa
 
mä en tiedä mitä mä tahdon
mut tiedän mitä en

Ei kommentteja:

Jokaisella askeleella

  Pidän surun tyytyväisenä ettei se saa muualta ravintoa. Kuljetan mukana. Kellonkin laitan soimaan.